Opcji do darmowej publikacji treści o twoim produkcie lub usłudze jest sporo. Przemyśl, które wybrać i jak je stosować. Nie ma potrzeby stosować wszystkich – pomyśl, z którymi będzie ci najłatwiej pracować

W poprzednim poście pisałam o specyfice niektórych kanałów social medii, teraz skupię się na tym co możesz tam publikować i czego możesz oczekiwać.

  • Posty – tekstowe publikacje zawierają krótkie wiadomości, statusy. Często są to komunikaty osobiste lub informacje o aktualnościach.
  • Zdjęcia – duża część treści. Prosty i łatwy do odczytania przekaz
  • Krótkie wideo – zdjęcia często to za mało, zwłaszcza w przypadku, że mamy coś do powiedzenia, lub chcemy, że nasz produkt jest najlepszy. Pamiętaj mówimy o krótkich nagraniach – utrzymanie uwagi stanowi prawdziwe wyzwanie.
  • Udostępnienia – socjal media żyją udostępnieniami – link do linku, do linku, do artykułu mówiącego o artykule
  • Live Streaming – transmisje na żywo. Jeżeli masz co powiedzieć a masz już grupę obserwatorów, to genialny sposób na ich zaangażowanie.
  • Stories – ograniczone czasowo treści np. na Instagramie, Facebooku i Snapchat. Budują bliższe relacje z użytkownikami.
  • GIF-y i memy – raj dla ironii i dystansu. Zanim opublikujesz, zastanów się, czy współgrają z obrazem Ciebie, Twojego produktu, Twoich usług.
  • Ankiety i pytania – znakomicie podnoszą zaangażowanie użytkowników i tworzą poczucie wspólnoty, jednocześnie pozwalają zyskiwać informację zwrotną i poszerzać wiedzę o tym czego naprawdę oczekują Twoi klienci
  • Check-ins i geolokalizacja – możesz spróbować pracować z lokalizacją, jeżeli np. prezentujesz swój produkt na targach.

Opcji do darmowej publikacji treści o twoim produkcie lub usłudze jest sporo. Przemyśl, które wybrać i jak je stosować. Nie ma potrzeby stosować wszystkich – pomyśl, z którymi będzie ci najłatwiej pracować – podpowiem, Krótkie widea to opcja dla każdego – trafiają do ludzi spoza twojego publikum! Jest to najłatwiejsza opcja by zyskać nowych subskrbentów.

Podziel się tym postem

Powiązane Posty

Zapisz się do Newslettera a Twoje kampanie marketingowe będę jeszcze lepsze!