Strategia marketingowa

Ustalenie w jakim punkcie jesteś oraz gdzie i jak masz dalej podążać

Budowanie strategii marketingowej

Ustalenie grupy docelowej. Ustalenie co chcesz osiągnąć. Sprecyzowanie jakie kanały będą dla Ciebie najbardziej odpowiednie jakie treści powinny być publikowane.
Więcej o strategii

Strony internetowe

Tworzenie i audyt UX stron internetowych

Czy strona spełnia swoje zadania?

Tworzę strony internetowe w oparciu o WordPress oraz prowadzę audyty stron pod względem ich jakości, funkcjonalności oraz bycia w zgodzie z językiem komunikacji klienta.
Więcej o stronach

Emailing i Newsletter

Newslettery informacyjne, kampanie mailingowe, ustawienie automatyzacji mailingowych

Utrzymywanie kontaktu z klientem

Pracuję przede wszystkim w MailerLite, planując i tworząc kampanie informacyjne, które pozwalają na budowanie zaufania i poczucia wspólnoty między firmą a jej klientem
Więcej o Emailingu

Webtolearn

Działania na platformie Webtolearn

Sprzedaż Twojej wiedzy online

Zakładam i prowadzę profile na platformie Webtolearn. Możesz tam udostępniać i sprzedawać webinaria, lub inne produkty edukacyjne
Więcej o Webtolearn

YouTube

Profil firmy

Bądź zauważalny

Tworzę i prowadzę konta na platformie YouTube
Więcej o YouTube

LinkedIn

Profil osobisty, profil firmy

Bądź profesjonalistą

Tworzę, przebudowuję i prowadzę konta na platformie LinkedIn zgodnie z wymaganiami klientów
Prowadzenie konta na LinkedIn

Podcasty

Planowanie i koordynacja działań związanych z tworzeniem podcastów

Dziel się wiedzą

Mam zaprzyjaźnione studio nagraniowe, ale nagrywanie w domu nie stanowi problemu. Ustalimy czego potrzebujesz, żeby zacząć i przygotuję wszystko co niezbędne do publikacji w sieci.
Więcej o podcastach

Narzędzia

Chat GTP, Canva i inne narzędzia, które mogą Ci się przydać

Trochę pracy własnej

Pokażę Ci jak zacząć pracować z narzędziami, które mogą Ci się przydać w samodzielnej pracy w online marketingu.
Więcej o narzędziach

Regularna współpraca

Usługa abonamentowa dla klientów z już nastawionymi procesami i automatyzacjami.

Serwis i utrzymanie

Prace związane z regularnym utrzymaniem usług marketingowych na odpowiednim poziomie. Tworzenie nowych automatyzacji, czyszczenie bazy mailingowej itp.
Więcej o usłudze